Vintermorgon

Vaknar upp till en kall morgon -15 grader rimfrost i träden, vackert. Har kommit lite snö så håller tummarna att min växter som jag flyttade i höstas ska klara kylan. Jaja annars får jag köpa nya 😉 Idag är det extra skönt att vara ledig, slippa ut i kylan, man kan bara mysa ner sig i soffan med en kopp kaffe och Nyhetsmorgon och det sprakar skönt från kakelugnen. Få se vad jag ska hitta på idag? Ett besök på gymmet är ett måste, för ryggens skull, fortsätta med mina handarbeten, gör klart är ju expert på att börja med nya projekt innan jag är klar med det första 😆 kanske någon som känner igen sig??? Blir nog en koll i frökataloger så jag vet lite vad jag ska beställa när mina trädgårdsvänner kommer på torsdag, underbart att botanisera i fröer med likasinnade, men först lite eld i vedspisen. 💚💚💚
#1 - - tant otteskrufv:

Känner igen mig :) Ryggträning och sedan Impectakatalogen. Ut vill man men idag är det för kallt!

Svar: 👍🏼 visst är det underbart att få botanisera i frökataloger 😊
Maria Sandbacka