Snö!

Snön vräker ner 😫 Hade klarat mig utan både snö och kyla. Får se positiv är ju varmare ute bara -5 😊 Tur jag har en underbar granne som kommer med traktorn och tar bort snön 👍🏼😊 Laddar för att gå ut och ta det lilla snön som vart kvar att skotta åt mig 😅 I torsdags hade jag mina trädgårdsvänner hos mig, vi åt lite paj och bubblade i mun på varandra om trädgård, fröer, nya projekt. Undra om vi kom fram till vad vi skulle beställa för fröer?? Prio ett för mig är att få hem paprika fröna, hittade på Impecta paprikorna Nikita, Brownie och Tequila som såg och lät intressanta 🌱🌶 Och så blir det nog nått blomfrö med nu också 🌸 Nu ska en stycke son väckas maten in i ugnen nu när brödet är klart och imorgon blir det spännande här på torpet för då kommer snickarna och börjar med byte av tak 👍🏼 Ha en fin söndag! 💚💚💚