Växtshoppingresa!

Kan det bli bättre än en buss full med likasinnade trädgårdstokiga människor som ska ut på växtshoppingresa? Nä, tror inte det 😉 Samling i Borlänge för avfärd mot Gävle och Hedvigs trädgård, en charmig handelsträdgård med mycket fint, fyndade en brokbladig benved, sen gick resan vidare til Hudiksvall och Gröna Systrar också en charmig handelsträdgård med en trädgård under uppbyggnad, där fyndade jag en eucalyptus planta, dom hade så många fina inredningsdetaljer, fastnade för en lampa, men insåg att den blir för stor hemma. Sista stoppet blev på Mobackes i Bollnäs innan resan gick hem igen, fyndade en fin lyckta på Mobackes. Väl hemma efter en intensiv dag med tre korta stopp så är jag nöjd med mina inköp och det vart ju lite mer än det jag räknat upp 😅🌸 kan jag varmt rekommendera alla tre handelsträdgårdar, de har ju tre olika inriktningar om man vill inspireras samtidigt som man handlar eller om man vill ha ett stort utbud av växter som hos Mobackes. 💚💚💚