Landar i soffa!

Vaknade till solsken :) underbart, idag kom mamma och pappa upp för att hjälpa mig i trädgården. Eftersom jag har valt att täcka kirskålen istället för att gräva upp den så odlar jag i pallkragar i år :) 
 
Lite småris är kvar efter den "stora" trädfällningen så pappa var gullig att pyssla på där 😊 och jag fick ut och åka traktor, för att hämta jord till mina odlingslådor, tänk så mycket jord det ryms i en odlinslåda och sån tur jag har som har tre 😅 nu är dom fyllda med jord så ska bara tillsätta hönsgödsel och benmjöl ev köpa någon jordsäck och lägga uppepå allt :) 
 
Mamma var gullig och skötte markservicen med god mat, kaffe och kaka 😊
 
Så efter en heldag ute så landar jag i soffan framför tv:n, trevlig kväll!
 
💚💚💚
 
Min underbara Lucy hittade jag på uppe i den stora granen och glad är jag att hon kom ner själv så jag slapp klättra upp och hämta henne 💕