Blogg

Tycker om att dokumentera och skriva ner hur och när jag har gjort större projekt i trädgården, alltid roligt att gå tillbaka att läsa. Har ett tag gått och funderat på om jag skulle börja blogga om någonting.... men vad? När jag köpte mitt lilla torp med en tomt som fått förfalla de senaste 10 åren så slog det mig att det är ju det jag skall blogga om, förvandlingen/projektet :) före och efter, kul att kunna dela med sig. Nästa fråga? Vad skulle bloggen heta, älskar ju mitt lilla hus=torpet och trädgården så varför inte Trädgårdstorpet så så fick det bli.
 
Nu vill jag ju dela med mig så började leta på nätet efter bloggar och hittade en samlings sida för trädgårdsbloggar som heter Bloggar om trädgårdar, lägger en länk sist :) har varit inne och kollat vad andra har gjort i sina trädgårdar, och i detta avlånga land så är det fortfarande snö på vissa ställen och andra har varmt och skönt ;) här blåser det kallt och är inte skönt men för trädgårdens skull så är det bra att det stannar upp lite.
 
Kram💚💚💚
 
 http://www.bloggaromtradgard.se